Et dueslag er en praktisk løsning til organisering af post og papirer på især arbejdspladser. Med et dueslag får du en nem og overskuelig måde at sortere dokumenter, post o.l., så du og dine kollegaer hurtigt kan finde det, du søger.
I AJ Produkter tilbyder vi dueslag i forskellige størrelser og modeller, så du kan finde en model, der passer til behovene på din arbejdsplads.
Uanset om du har brug for at holde styr på indgående post, fakturaer eller interne dokumenter, er et dueslag et ideelt redskab. Se udvalget her på hjemmesiden eller kontakt os for vejledning – så hjælper vi med at finde det rette dueslag.
Vores udvalg af dueslag kan anvendes i alle former for virksomheder. For selvom meget post og papirarbejde i dag er udskiftet med digitale løsninger, sendes der stadig post og printes ud. Her kan hver medarbejder have sit eget rum, hvor man både selv og kollegaer kan lægge papirer i.
Et dueslag er derfor et oplagt valg til kontorets fællesarealer – gang, entre e.l. Men passer også perfekt ind i en reception, hvis der er en tilknyttet kontoret.
Har I brug for mere personlig opbevaringsplads end der kan være i et dueslag? Så kan vi også tilbyde et stort udvalg af personaleskabe, som rummer god opbevaringsplads og ikke fylder for meget på kontoret.
Når det kommer til valg af dueslag til kontoret, er der mange forskellige modeller at vælge imellem. Du kan finde dueslag i plastik, metal eller træ, afhængigt af din præference for stil og holdbarhed. Derudover findes der også lukkede postsorteringsskabe med mulighed for at lukke og låse mod uvedkommende. Disse skabe kan dermed give mere privatliv og tryghed, hvis der skal opbevares personlige dokumenter i skabet.
Vores udvalg af dueslag er en blanding af modeller med rum udelukkende til dueslag og større modeller med tilhørende opbevaringsskabe og -skuffer.
Se de forskellige modeller her på siden eller lad dig inspirere af nogle af vores mange andre kategorier med kontoropbevaring og opbevaring til reception og lounge.
I AJ Produkter kalder vi os eksperter i at forbedre arbejdspladser. Vi har mange års erfaring med indretning af alt fra kontor til lager og kan tilbyde mere end 15.000 produkter hertil. Alle vores produkter er tilgængelige her på hjemmesiden, så du nemt og bekvemt kan sammensætte en bestilling med det, du behøver. Betalingen kan også foregå problemfrit online med kort eller faktura.
Ønsker du vejledning fra en af vores eksperter? Så tøv ikke med at kontakte os. Du kan spørge os om alt fra produktindkøb til større indretningsprojekter. Kontakt vores kundeservice på telefon, mail eller chat alle hverdage mellem 8-16 (15.30 fredag), så hjælper vi dig videre.