Hybridkontoret

Hybridkontoret

Hybridkontoret er en fleksibel ordning, hvor arbejdet er fordelt mellem hjemmearbejde og kontorarbejde. For at hjælpe dig med at navigere rundt i denne måde at arbejde på, har vi lavet en startpakke med vejledninger og skabeloner, som du frit kan vælge imellem og tilpasse til dit nye hybridkontor.

Fra et HR-perspektiv

Vi har spurgt en HR-ekspert om, hvordan det er at arbejde med hybridkontor. Se Else-Maries svar og tips til nogle af de vigtigste spørgsmål.

Kontormiljø med skrivebord og skærmvægge

Fremtidens arbejdstendenser

Vi har set på de tendenser, der er dukket op og de største ændringer, som hybridkontoret kan bringe i fremtiden. Læs vores artikel her.

Læs mere

Personalepolitik

Se vores skabelon til en personalepolitik for hybridkontoret og brug den som vejledning til at udforme din egen politik.

Læs mere
To personer, der står ved et bord
2 personer sidder ved et bord og har digitalt møde

Digitale møder

Læs vores artikel om udfordringerne ved hybride møder, og hvordan du kan tackle dem bedst muligt.  

Læs mere

Spørgeskema

Få feedback på dine medarbejderes oplevelse af at arbejde hybrid. Vi har lavet et spørgeskema med spørgsmål, så du kan få en status på hybridarbejdet. Du kan frit vælge og kombinere de spørgsmål, der passer bedst til din virksomhed.
Download vores spørgeskema

Fire indretningstips
1.

Størstedelen af møderne i dag afholdes i mindre grupper, og der er ikke længere det samme behov for store møde- og konferencelokaler. Overvej, om du kan indrette dit kontor med mindre mødelokaler, hvor små grupper kan sidde sammen og arbejde.

2.

Socialt samvær er en drivkraft, der trækker folk til kontoret, så gennemgå arbejdspladsen - hvad med en behagelig lounge til afslappende, socialt samvær? 

Konferencebord SELMA
8.075,-
Se vores loungesortiment her.

3.

Gennemgå alle kontorlokalerne. Har du brug for faste arbejdspladser, eller skal du hellere have et kontor med både faste pladser og fælleslokaler? Innovation og kreativitet stimuleres af spontane og uformelle møder, der kan afholdes i fællesrum.

4.

Opdeling af kontoret i zoner kan skabe et bedre arbejdsmiljø. Zoner med forskellige fokusniveauer giver mulighed for samarbejde mellem kolleger og også for individuelt arbejde. Tænk over de regler, der skal gælde for zonerne for at øge effektiviteten og trivslen, samt hvornår de skal anvendes.

Har du brug for inspiration, råd eller praktisk hjælp til indretning af din arbejdsplads? Kontakt os, så hjælper vi dig med at indrette din arbejdsplads.

Indretningshjælp

Telefon
59 400 999
Mail
Send os en mail her.

Vær den første til at modtage vores nyheder og gode tilbud

Vil du høre om unikke muligheder, nye produkter og historier om, hvordan du kan gøre din arbejdsplads lidt bedre? Så tilmeld dig vores gratis nyhedsbrev og vær den første til at modtage vores bedste tilbud og nyheder.
Vent venligst...
* Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev accepterer du vores persondatapolitik