Hybridkontoret
Fra et HR-perspektiv
Vi har spurgt en HR-ekspert om, hvordan det er at arbejde med hybridkontor. Se Else-Maries svar og tips til nogle af de vigtigste spørgsmål.
Fremtidens arbejdstendenser
Vi har set på de tendenser, der er dukket op og de største ændringer, som hybridkontoret kan bringe i fremtiden. Læs vores artikel her.Læs mere
Personalepolitik
Se vores skabelon til en personalepolitik for hybridkontoret og brug den som vejledning til at udforme din egen politik.Læs mere
Digitale møder
Læs vores artikel om udfordringerne ved hybride møder, og hvordan du kan tackle dem bedst muligt.Læs mere
Spørgeskema
Få feedback på dine medarbejderes oplevelse af at arbejde hybrid. Vi har lavet et spørgeskema med spørgsmål, så du kan få en status på hybridarbejdet. Du kan frit vælge og kombinere de spørgsmål, der passer bedst til din virksomhed.
Download vores spørgeskema
Fire indretningstips
1.
Størstedelen af møderne i dag afholdes i mindre grupper, og der er ikke længere det samme behov for store møde- og konferencelokaler. Overvej, om du kan indrette dit kontor med mindre mødelokaler, hvor små grupper kan sidde sammen og arbejde.
2.
Socialt samvær er en drivkraft, der trækker folk til kontoret, så gennemgå arbejdspladsen - hvad med en behagelig lounge til afslappende, socialt samvær?
3.
Gennemgå alle kontorlokalerne. Har du brug for faste arbejdspladser, eller skal du hellere have et kontor med både faste pladser og fælleslokaler? Innovation og kreativitet stimuleres af spontane og uformelle møder, der kan afholdes i fællesrum.
4.
Opdeling af kontoret i zoner kan skabe et bedre arbejdsmiljø. Zoner med forskellige fokusniveauer giver mulighed for samarbejde mellem kolleger og også for individuelt arbejde. Tænk over de regler, der skal gælde for zonerne for at øge effektiviteten og trivslen, samt hvornår de skal anvendes.
Indretningshjælp
Telefon
59 400 999
Mail
Send os en mail her.